ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ
Είναι Εβραΐκό !
By Uriah Smith
Οταν Παρουσιάζουμε τον Αγιο Νομο του Θεου
Και Αντηρίσεις απο τα κειμενα της Γραφής
Αυτοί που ΔΕΝ Συμφωνουν, διαλέγουν τον εύκολο δρόμο:
Το Σάββατο είναι Εβρα'ι'κό

Αν και πρώτος ο Δημιουργός Αγίασε
και Ξεχώρησε Αυτή την Ημέρα Ανάπαυσης
η ιδια ιδεα επανέρχεται¨και εξακολουθει να λεγεται απο μερικους:
ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑ'Ι'ΚΗ ΗΜΕΡΑ

Ακόμα κι'αν απο Δημιουργείας αυτή η Ημέρα Αργείας στο Θεο Άρχισε
και μετά σ'ολα τα γραφικά καίμενα τη συναντάμε
και ο Χριστός ειπε ότι "έγεινε για τον άνθρωπο" --
ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑ'Ι'ΚΗ ΗΜΕΡΑ
ΣΚΕΦΘΗΤΕ ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ
ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΜΩΣΑΙΚΟ ΤΟ ΝΟΜΟ
ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ
ΑΛΛΑ ΓΙΑ'ΑΥΤΟΥΣ--
ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑ'Ι'ΚΟΣ
ΕΑΝ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ
ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΣΥΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΑΣ:
ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑ'Ι'ΚΟ
ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ
ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΦΥΛΑΤΟΥΝ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΜΕΡΑ ΑΝΑΠΑΥΣΗΣ
ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ, Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ:
ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑ'Ι'ΚΟ
ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΣΥΜΑΣΙΑ ΤΗΣ
ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΜΙΑ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΣΥΜΑΣΙΑ ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ --
ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑ'Ι'ΚΟ

ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ
ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ
Ο ΘΕΟΣ ΑΝΑΠΑΥΘΗΚΕ ΑΛΛΗ ΗΜΕΡΑ
ΑΥΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΑΛΟΓΟ:
ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑ'Ι'ΚΗ ΗΜΕΡΑ

Ο ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΙ OΠΟΥ ΚΑΚΟΠΙΗΣΑΤΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ
ΦΥΛΑΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ
ΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ --
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ
ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ
ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΣΚΕΥΤΗΤΕ --
ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑ'Ι'ΚΕΣ

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ, ΠΕΤΡΟ, ΙΑΚΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΥΛΟ,
Ο ΘΩΜΑΣ, ΜΑΤΘΕΙΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ,
ΗΤΑΝ ΕΒΡΑΙΟΙ
ΛΟΙΠΟΝ ΣΆΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ
ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ,
ΚΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΟΥ ΣΥΓΟΥΡΑ ΘΑ ΧΑΘΕΙ --
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΐΚΗ!
ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ;
Η απάντηση είναι απλή. Ο Θεός έδωσε το Σάββατο στον άνθρωπο δύο χιλιάδες χρόνια πρίν καν να υπάρξει Εβραΐος. Οι Εβραίοι δεν υπάρχουν πριν τον Αβραάμ, αλλα το Σάββατο δόθηκε κατα την δημιουργεία.
Το Σάββατο ξαναδώθηκε στους Εβραίους μαζί με τις 10 Εντολές και πολλοί από "τους χριστιανούς" σήμερα μπερδεύουν τις 10 εντολές με το νομο που ο Μωησής έδωσε στο λαό σαν συμπλήρωμε των εντολών και αποκαλείται ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟΣ. ΑΛΛΑΟ ΘΕΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΤΙΣ 10 ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ. ΗΤΑΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΝΟΜΣ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΠΕ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ. Καθε αλλος νομος που δώθικε στον Μωηση ή τους προφητες για να δωθούν στους ανθρώπους ο Θεός τους μίλησε και αυτοί τους έγραφαν. Στις 10 ΕΝΤΟΛΕΣ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΕ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ ΕΥΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ. ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΗΤΑΝ ΣΤΙΝ ΚΟΡΥΦΗ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΔΩΘΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΙΘΗΚΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΙΟ ΚΟΥΤΙ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΕ ¨ΚΟΙΒΩΤΟΣ" ΣΤΟ ΠΙΟ ΑΓΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ.
Οι 10 Εντολες είναι διαφορετικές και για άλλο λόγο. Είναι όλες τους ΝΟΜΟΙ που μπορούν να συμπεριλαμβάνονται στους ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑΣ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ.
Ρωτήστε τον εαυτό σας. Ειναι εντάξει κάποιος να δολοφονεί; Να κλέβει; Να κάνει απιστείες; Κάθε μία από τις εντολές έχουν κατι ξεχωριστό. ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ. ΚΑΙ ΟΜΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ. ΑΝΑΡΩΤΗΘΙΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕ;
ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ. ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ; Ή ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ;
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΤΗ ΓΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΙΜΗ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΛΛΑΤΟΥΜΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΦΥΛΛΑΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΕΔΩΣΕ. ΕΤΣΙ ΑΠΟΔΗΚΝΕΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ Σ'ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΠΑ "ΑΝ ΜΕ ΑΓΑΠΑΤΕ ΦΥΛΑΞΑΤΕ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΜΟΥ΄΄ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ
ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΦΥΛΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΘΕΟ
ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΥΛΩΓΙΣΕΙ ΕΑΝ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΦΥΛΛΑΜΕ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ 4η ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΜΕ ΕΝΘΥΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΜΕ. Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΞΑΝΑ ΝΑ ΜΑΣ ΘΥΜΗΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΡΑΞΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ. ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΟΚΥΜΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ; ΑΝ ΝΑΙ ΚΡΑΤΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ, ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΔΩΞΑ ΑΥΤΟΥ ΜΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗ ΖΩΗ...
http://www.bible-sabbath.com/Sabbath-pres/Jewish.htm
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.